Data e postimit: 2020-05-01 19:29:03
Lexime: 2530
Vellezerit karamazov
Lloji: Analize letrare
Tema: Rebelimi
Autori: Fjord Dostojevski
Shkolla: Elez isuf Ndreu
Klasa: Xl-6
Qyteti: Tirane
E-mail: arturgaxha091@gmail.com


Ivani e fton te vellain ne pijetore dhe e qeras me nje pjate supe dhe reçeli te ti te parapelqyer.kane kaluar 4 muaj qe kur ata u takuan per here te pare pas shum vitesh ne shtepinen e babait.ne fillim ivanit nuk i pelqente Aliosha sepse ai e ndiqte vazhdimisht me ate shikimin e tij depertues sikur donte ti zbulonte shpirtin por me pas i hyri ne zemer.vetem Aliosha mund ti kuptoj shqetesimet e shpirtit te tij.ndaj ne kete busede te fundit para se ai te kthehej ne moske Ivani i zbulon te fshehten e mosbesimit te revoltes metagizike.ai deklaron se e refuzon boten qe Perendia ka krijuar per shkak se ajobeshte nje bote plote padrejtesi dhe vuajtje te pakuptimta vecanerisht vuajtjet e femijeve te cilet ndryshe nga te rriturit nuk kane bere asgje per te cilen mund ti meritojn ato vuajtje

Vepra te ngjashme
Autori: ERVISA FUSHA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Xhoeda Lluka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje nxenes, nje mesues dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Marsela Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ese per autizmin
Askush nuk mund te dije ose te marre shkaqet reale te autizmit .Riskun e ka gjithkush per tu lindur ose per tu bere autik.Vitet e fundit eshte rritur ndjeshem nukmri I femijeve me kete semundje .Femijet qe jane me kete semundje kane probleme ne te folur o...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam...
Nje dite e re po fillon, si dielli dhe 365 henat qe jane per mua. Jane rrezet e para te nje jete te re dhe kane erdhur te me thone qe jo vetem ne horizont agon. Gjithashtu agon ne zemer ndoshta e pushtuar nga erresira, agon pertej humbjeve, dhimbjeve dh...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Xhesika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mosha ideale
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adoloshent,i rritur dhe i moshuar, faza e pare fillon menjeher sapo vijm ne jete,ne ate faze nuk dime asgje per jeten dhe kemi nevoj per prindrit ne cdo cast, nu...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: padrejtesite ne bote dhe vuajtjet
Viti 2013.Ende krime dhe mizori ne bote.A do te mbaroje ndonjehere valle?Nje lufte njerezore qe ka filluar qe ne lashtesi,te ciles nuk po i vjen fundi dhe nuk ka gjasa qe te vije tani afer.Nje lufte njerezore,qe e ka origjinen te mizoria e te ashtuquajtur...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: Klea Prifti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta!
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin k...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com